20
Jul
11

Quick switch

Ies in oras cu mama… Sunt zilele orasului si in centru e plin de tarabe cu diverse acareturi artizanale, si minichioscuri cu mici, bere sau inghetata… Tarabele continua pana undeva la periferie, acolo unde, ca in fiecare an sunt amplasate diverse tiribombe, pentru bucuria celor mici… Ne’am plimbat mult, ne’am plimbat tinandu’ne de mana, am cumparat toate minunile de pe tarabe, si am incercat toate tiribombele, pe banii maicamii, ca in vremurile bune.. Si in cap imi rasuna calm vocea ei amuzata “copchil disperat de adrenalina” Am fost un copil de cateva ore, un copil caruia mami i’a facut toate mofturile, de la bijuterii la biletele cu horoscopul trase de papagali din diverse tombole si asa mai departe… Ne’am hotarat sa stam si sa mancam, si ne’am intalnit cu niste prietene de’ale ei… Ne’am asezat cu ele la masa, am vorbit circa cinci minute, cand mi’au cazut ochii asupra mesei din stanga noastra…Era EL, el impreuna cu nevasta’sa… Si atunci am trecut din nou de la copilul care o tine pe mama de mana, la tarfa care se uita in ochii lui si isi vede filmul trecutului ca pe o sageata otravita de care trebuie sa se fereasca si nu poate… M’am facut alba ca varul si nu stiam cum sa’i explic maicamii ca vreau sa plec fara a fi nepoliticoasa… In final i’am zis ca nu vreau sa mai mananc nimic si ca vreau sa vad concertul… Cat mai aproape descena, cat mai departe de el… Si a fost mai mult decat de accord, spre fericirea mea… Si m’am intalnit acolo cu mai multi prieteni si am sarit pe melodiile trupui StillBorn impreuna cu maicamea… E atat de copilaroasa uneori… Si asa am redevenit rockeritza infocata face headbeng pe orice zdranganeala de chitara, de odinioara…Apoi, am ajuns acasa si am redevenit tipa aceea depresiva  care se gandeste la tot ce s’a intamplat si regreta ca l’a vazut, dupa atata timp, care regreta ca l’a vazut cu ea, si ale carei sentimente au fost date peste cap de intalnirea aceea stupida si neprevazuta…


0 Responses to “Quick switch”



  1. Leave a Comment

Leave a comment


July 2011
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031