31
Jul
11

Lost in Hollywood

El: As vrea sa plecam undeva impreuna…

Eu: Unde?

El: Nu stiu. Oriunde…

Eu: De ce?

El: Pentru ca vreau sa scapam de toti cei din jur si sa fimdoar noi doi intr’un loc necunoscut…

Eu: Dar ce treaba am eu cu tine, puiule?

… Si suna telefonul…

Eu: Da tata!

X: Nu sunt taicatu…

Eu: Aaa… Tu erai…

X: Da… Ce faci?

Eu: Pai uite… (si deschid ochii) Dar un… (de e el?) Uite  dormeam… Scuze sunt cam zapacita la ora asta (cat o fi ceasul?) m-am culcat la 6 jumatate azi dimineata (aha, e aproape 9) Tu ce faci?

X: Ma duc sa’mi cumpar tigari si m’am gandit sa te sun sa vad ce faci, dar vad ca  dormi. Te las. Te sun eu mai tarziu. Pa pa.

Eu: Pa!

Ce vis ciudat… De fapt ce coincidenta stranie… Tipul care m’a sunat, tipul pe care l’am visat si cel cu care am vorbit toata noaptea, pana la 6 dimineata (pe care am uitata sa’l mentionez), sunt foarte buni prieteni… Si ne si cunoastem de atata timp…

Oare e vreun semn?


2 Responses to “Lost in Hollywood”


  1. August 1, 2011 at 15:58

    Eu nu cred in coincidente sau in semne. Pur si simplu asa a fost sa fie ! Stai linistita >:D<
    p.s. Daca mi-ar propune mie sa plecam undeva, oriunde , as alege NY pentru ca sunt convinsa ca in alta viata am locuit acolo . Sunt pur si simplu fascinata de acel oras , asa ca nu as ezita chiar daca ar fi intr-un vis. 😀

    • August 1, 2011 at 22:38

      Am ezitat pentru ca nu am nicio treaba cu respectivul tip… Si daca ar fi continuat visul cred ca as fi ales tot NY-ul sau poate L.A.-ul…desi orasul meu preferat e Tokyp 😀


Leave a comment


July 2011
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031