30
May
11

My world stopped crashing down…

De ceva vreme lucrurile au inceput sa se aseze din nou… Lumea mea capata din nou sens… Devin din nou independenta, si incep sa imi revin… Cu toate ca exista totusi unele impedimente, starea generala a vietii mele e din ce in ce mai buna… De ce? Poate pentru ca am renuntat la persoanele false din viata mea si poate pentru ca am invatat sa acord atentie doar persoanelor care conteaza cu adevarat pentru mine, ceilalti redevenind la fel de neinsemnati ca in perioada in care eram cu adevarat okay…

Am invatat din nou sa profit de viata si de cei care nu conteaza, am invatat din nou sa obtin ceea ce vreau fara sa depun nici cel mai mic efort si am invatat sa fiu mai putin deschisa cu ceilalti. Nu ma mai implic in ceea ce nu are rost sau logica…

Si acum pot sa zic ca mi’a  mai ramas doar el, el care oricum ar fi ramane al meu, el caruia m’am obisnuit sa’i fac toate mofturile, el caruia nu’i refuz nimic, el care pentru mine a ramas singurul stalp de sprijin si pentru care as face orice…


0 Responses to “My world stopped crashing down…”



  1. Leave a Comment

Leave a comment


May 2011
M T W T F S S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031