01
Mar
11

Martisor…

Martisor… rosu si alb… furie si calm… pacat si puritate… totul si nimic… sange si lacrimi… si imi vin in minte diverse alte comparatii… dar momentan mi-e dor de tine… asa ca principala comparatie o s-o fac cu noi doi… tu alb, calm, pur, sincer si rece… eu rosie, agitate, energica, inversunata si rea… poate chiar prea rea… cu mine insami, cu tine, cu noi…
martisor Pictures, Images and Photos
O zi de 1 martie exceptionala, cu martisoare, cu poze de grup, cu cadouri, si cu spiritul primaverii cuprinzandu-ne macar in interiorul clasei, daca afara gradele din termometru coborau mult sub 0 grade si ninsoarea, haotica si deloc tandra acoperea inversunata totul.

Mi-e dor de adevarata primavara, asa cum mi-e dor si de tine, asa cum imi doresc si sa treaca iarna, asa cum as vrea sa fie din nou vara, petreceri, zile calde racorite cu bere si discutii, acele discutii care ne uneau pe noi pentru totdeauna, acele momente care dadeau tot farmecul verii…


0 Responses to “Martisor…”



  1. Leave a Comment

Leave a comment


March 2011
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031